En brytning

Klockan är så där efter 10. Det är som man behagar. Är mitt uppe i en brytning i mitt liv. En annan riktning på livet helt enkelt. Jag tror att man kommer till såna vägskäl många gånger i livet. Nä det är inte nån kris man är inne i utan mer att jag stannar upp och funderar på vart jag är på väg och främst vad jag vill göra i livet. Det händer mycket med mig nu. Har ett jobb som jag älskar. En arbetsgivare som är underbar. Ägnar mycket tid åt bloggen. Gör mer och mer saker för min egen skull. Har i över 20 års tid ägnat nästan all min fritid åt andras intressen. Åt djuren och oss mänsliga. Nu känner jag att det är dax att jag gör lite mer för min skull. Att göra saker som gynnar mig själv. Känns skönt att kunna göra det mer nu. Att gå sin egna väg.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: m

Ja, det ÄR viktigt att tänka på sig själv.. Risken är annars stor, att man liksom tappar bort sig själv där nånstans på vägen...

2009-03-22 @ 07:42:10
URL: http://emigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0