Vilken succe det blev



I dag är de söndag och i fredags så brakade Club Alexi igång i Sundsvall. Självklart var jag på plats där och slog klackarana i taket. Först blev det en förfest i lägenheten där jag bodde. Eller rättare sagt så blev det en himla lugn förfest. Vi satt och softade i soffan och glodde på TV. Men inte gjorde det nåt. Lite vin och sen skjuts in till stan och Stadshuset. Hade lite förväntningar på hur premiären skulle bli men blev verkligen totalt överaskad när jag såg att det var super mycket folk där. De hade verkligen lyckats. En stor kram till arrangörena!! Jag kommer att komma dit på nästa klubbkväll, det är garanterat. Vilka roliga människor man träffade på. En del kände man sen förut och en del var nya ansikten. Varvade dansgolvet med att vara ute och lufta sig. Det var verligen en superkul kväll. Sen så när de stängde så blev det så att jag stannade i stan istället för att åka ut till lägenheten. Kändes himla skönt det istället för att försöka hitta taxi och åka ända utanför stan. Det blev en himla mysig natt he he.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer
Postat av: Carro

ha en trevlig kväll

2009-03-24 @ 20:20:25
URL: http://experienceno1.blogspot.com

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0