Det ska vara hela jeans



Det är ju mode med att ha söndertrasade jeans. Kändisar har anammat trenden och klär upp sig på de övre regionerna medans i de nedre ska det vara trasigt. Ja vad säger man, smaken är som baken,delad. Jag tycker inte det är ett dugg snyggt med trasiga plagg överhuvudtaget. Skulle själv aldrig sätta på mig dylikt. Det enda som är bra för min del med dessa trasiga jeans är när de sitter på nån snygg kille. Då är det sexigt som bara den. Vad tycker ni?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer
Postat av: Anita Månsson

Kan ba give you five på det

Tycker det är skitfult med trasiga jeans

Hade en diskution med syrran och några till om det häromveckan

Om någon kkommer hem till mig med trasiga jeans tycker jag det känns som jag inte är värd att klä upp sig för

Det är oförskämt med trasiga jeans!

(skriver jag som gammal punkare som inte hade på mig ett par jeans om dom inte var trasiga... Men det var då...)

Postat av: Anonym

Hmm. Det där säger lite om vad du tycker om dig själv- Sexigt om det sitter på en snygg kille men du skulle aldrig ha trasiga jeans själv...

2009-05-11 @ 11:24:46
Postat av: Sebastian Hammarberg

Slitage är skitfräscht! Söndriga jeans är det inget fel på överhuvudtaget, tycker jag:)

2010-02-26 @ 22:20:37
URL: http://sebastianhammarberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0