Efterfest hos mig


Inte jag på bilden. Foto: Stefan Falkelind

Var en sväng på Plaza i fredags. Snacka om att det var folk där. Fast det är ju inget ovanligt. Plaza är nog stans mest populära ställe. Jag älskar att vara där. Har så jäkla kul. Så också i fredags. Träffade som vanligt en massa goa personer. Träffade några som ville hänga på på efterfest så när klockan blivit över två så åkte hela gänget och jag iväg på efterfest. Jäkligt kul blev det. På laptopen spelades det en salig blandning. Allt från Diamond Dogs till lite åt hårdrocks hållet.  Några ville gå och lägga sig så vi andra åkte till mig och fortsatte att parta. Vi hade jäkligt kul hos mig också. Lite show blev det he he. Ni ser bild beviset.


Foto: Stefan Falkelind

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Randy

Kul med efterfest =)

2009-05-19 @ 21:19:18
URL: http://randys.se

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0