En dödsolycka krävdes

Äntligen backar kommunen och river upp beslutet av släcka ner delar av belysningen. Men det krävdes en dödsolycka först. Det är fördjävligt rent ut sagt att det ska gå så långt innan politikerna inser att de fattat ett idiotiskt beslut. Nu ändrar de sig för att de vill att folk ska känna sig tryggare. Men snälla, snälla, vi sa ju redan från början när de släckte ner att vi kände oss otrygga och ville ha tänt. Men på det örat lyssnade man inte då. Hoppas att de folkvalda lyssnar på oss nästa gång. Man kan ju bara hoppas. Vad tycker ni?


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Anita Hurtigh

Jag tycker att dom fattar många idiotiska beslut och lyssnar dom överhuvudtaget på oss nångång?

Älskar dina bloggar!

2009-05-13 @ 19:25:52
Postat av: m

Så tragiskt ! :-(

2009-05-15 @ 15:48:49
URL: http://emigen.blogg.se/
Postat av: Stefan Falkelind

Anita Hurtigh: Det är aldeles för sällan de lyssnar på oss. Vad himla glad jag blir över att du älskar min blogg. TACK!!

2009-05-15 @ 20:52:52

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0