Nu är jag kortförsäljare också ha ha



Skaffade Halebop här på nätet. Jäkligt snabba är de att skicka ut kortet. Det tog bara nån dag innan det damp ned i brevinkastet. Blev lite förvånad när jag öppnade brevet och såg att det var två kontantkort där. Jag som bara hade beställt ett och eftersom man bara får beställa en styck. Tydligen så har jag råkat att klicka i två he he. Men inte gör det nåt. Inte alls. Fast jag behöver varken det ena eller det andra kortet eftersom jag redan har ett annat kort. När jag beställde från Halebop var jag bara intresserad av laddningen som bara kostande 69 spänn tror jag det var fast värdet är 100. Så jag funderade vad jag skulle göra med kontantkorten jag fått. Sen kom jag på att jag kunde sälja dem så igår sålde jag det första. Jag kännde mig riktigt glad då.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0