Snygg på stranden


Quiksilver 699 riksdaler


Quiksilver 799 pix


Oneill 699 kronor

Uppercut har jäkligt snygg surfshorts. Jag har valt ut tre par som jag gillar skarpt. Favoriten är nog den vita. Coolt mönster och pistagefärgen är grym. De är de mest populära av märket Oneill och nya för säsongen. Nytt är också de av märket Quiksilver. Jag är mycket för rutigt och randigt så därför fastnade jag för de gråa som inte är för mörka. De röda har ett tryck som är underbart snyggt. Vad tycker ni kära bloggläsare. Kommentera så det ryker.

Så här kommer du till Uppercut.se

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Anita Hurtigh

De röda! I like!

2009-05-05 @ 09:17:32
Postat av: m

Jag är inne i en period då jag faktiskt gillar VITT, så jag gillar nr 3! :-) Men det är SJUKT att badkläder ska kosta så jävla mkt!

2009-05-06 @ 06:50:39
URL: http://emigen.blogg.se/
Postat av: Stefan Falkelind

Jag har aldrig sånna perioder då jag gillar nån speciell färg. Jag jag håller med dig om att det är otroligt att de ska kosta så jäkla mycket.

2009-05-06 @ 13:33:13

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0