Träffade grannen



Tog och samlade ihop några pantflaskor och burkar och knallade till affären. Pantade de i apparaten och gick in i affären för att handla. Handlade det jag skulle och knallade hem. När jag kom till min parkering så ropade grannen på mig. Det visade sig att jag känner dem sen flera år tillbaka. Så himla kul att upptäcka att man bor granne med dem. Hade ingen aning om det. De tyckte jag skulle komma upp till dem så jag ska bara göra mig iordning så ska jag upp till dem. Ska bli otroligt kul. Speceillt nu när det är riktig sommar. Så himla skönt varmt.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer
Postat av: M.......

Tur att du finns så man har nån att skratta åt, man skrattar inte med dej utan åt dej, för du är sååå sjukt löjlig och ful och gör bort dej varje gång du visar nyllet. lite roligt varje gång jag ser dej med en öl i handen du som inte kan hantera sprit :)

2009-05-01 @ 17:23:11
Postat av: Stefan Falkelind

Jag bryr mig inte om att kommentera det du anklagar mig för. Du är bara en tragiskt person som inte har bättre innehåll i ditt liv än att beskylla folk för saker som du själv vet inte är sannt. Dessutom så är du feg som inte kan stå med ditt namn.Men det är kul att du läser min blogg.

2009-05-02 @ 02:27:25
Postat av: Anton

Jag tappar hakan! Vilka elaka människor det finns! :-(

Vad får man ut av att skriva idiotiska anonyma kommentarer? Mer än att visa omvärlden vilken hjärndöd knäppgök man är??

2009-05-02 @ 13:58:53
Postat av: Dan

Hej- De e jag som kallar mig för Anton - vet inte varför... Kram på dig. Ska skriva under mitt rätta namn framöver... Hoppas allt är bra med dig! :-))

2009-05-02 @ 23:58:36
Postat av: Stefan Falkelind

Dan: Fast Anton är ju ett fint namn:) Kram på dig med. Ja allt är superbra med mig. Hoppas det samma.

2009-05-03 @ 11:18:28

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0