Vilka affärsideer man får

Kände mig så himla uppåt idag när jag knallade till jobbet. Kände på mig att det skulle bli fint väder och så blev det också. Satt och pratade med min chef och då kom jag på lite affärsideer. Nä nä, jag tänker inte avslöja dem här. Så snart kommer jag att tjäna lite kosing. Det känns helt jäkla underbart bra. Det känns så skönt att göra något åt sig själv och inte bara göra  något åt andra. När det är klart kommer ni att få läsa om det här på bloggen. Money makes the world go around...som Liza Minelli sjunger.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0