Byt programledare i "Här är ditt liv"


Sissela Kyle en av gästerna. Foto: Peter Tullberg/SVT

Tacka vet jag Lasse Holmqvist som programledare för "Här är ditt liv". Tyvärr så finns han inte med oss längre så vi får dras med gamlingen Ingvar Oldsberg. Han har hamnat totalt fel. Han är så tråkig så man nästan somnar. Hela programmet blir så ointressant fast gästen är hur intressant som hellst. Sen så har de svårt att kunna kidnappa sina drömgäster så sist fick de nöja sig med Sissela Kyle. Det var ett av de bättre programmen för vem vill höra om Jan Eliassons liv. Tråkigt, tråkigt. Vi vill se folkkära kändisar. Kidnappningarna gör de så värdelöst. Kan de inte ens maskera gamgubben ordentligt så det blir lite kul. Det verkar mest som om det är han som har kul, inte den som blir kidnappad. Nej byt ut Oldsberg mot någon som det är lite mer liv i. Vad tycker ni?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Anki

Nej Oldsberg har förstört tjusningen med att se på programmet, Jag sjäv älskade det när Holmqvist fanns bland oss, Men nu tittar jag inte ens en gång



Ha en bra kväll

2009-10-19 @ 18:50:22
URL: http://metrobloggen.se/RINKAN
Postat av: Samuel

Programmet om Jan Eliasson var ju helt klart det mest intressanta. Där har vi ju en person som verkligen har varit med om mycket och som har massor att berätta till skillnad mot en massa skvalkändisar.

2009-10-19 @ 19:19:16
Postat av: Ingrid

Jag håller fullkomligt med dig. Han får gå hem och sätta sig i soffan för han är slut som programledare.

Jag såg bara 2 av programmen och det räckte värdelöst.

Kram Ingrid

2009-10-20 @ 19:48:21
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: SCYTH

Jag missade det, kanske kommer det i repris. Bra gäster ju. Men jag tycker O är helt okej, lite tråkig.. Men nostalagi att se honom i rutan...

2009-10-21 @ 15:03:26
URL: http://scyth.blogg.se/

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0