Smått och gott från gårdagen


S och jag. Foto: Jimmy

Vilket problem det var att hitta till S och J igår. Fick skjuts och vi irrade omkring i Torvalla för att försöka hitta rätta vägen. Den var som bortblåst. Blev så jäkla irriterad på att det ska vara så jäkla svårt att hitta i Torvalla. Fattar inte hur de byggt. Dessutom så var så jäkla många gatlysen släckta. Men till slut så hittade vi rätt. Det var så himla kul att få träffa S och J och lilla katten. En så gosig liten krabat. Fick så god lust att ta den med mig. Sen blev det buss till Plaza. Där var det superkul. Min favvo bartender jobbade den kvällen.


Känner hon till vänster. Foto: Stefan Falkelind


Min polare Ben som är kulturminister i republiken Jamtland.
Foto: Stefan Falkelind

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack för att du förgyllde våran kväll, det måste vi göra om!! Kramar!

2009-10-18 @ 18:11:09
URL: http://sodelicous.blogg.se/

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0