Värdelös invigning


Hällre än bra. Foton :Stefan Falkelind

Jag blev verkligen besviken på invigningen av Stortorget. Hade trott att det skulle bli maffigt och med stil. Men icke. Scenen hade de placerat helt fel. Nästan som om de kommit på det i sista minuten och bara smällt pp den. Sen var den aldeles för liten. Kören fick inte plats på  scenen så de fick stå och sjunga nedanför scenen utan något vidare ljus på sig. De kunde ha haft lite strålkastare som punktbelyste publiken. Nu var det aldeles mörkt. Lustigt var också att Jämtkraft hade ett tält där men vart fan var ljuset då? 20 000 hade kommunen avsatt till spektaklet. man hade kunnat fått mer för de pengarna än en så här värdelös invigning. Men det är väl typiskt när kommunen är inblandad. Jag tog bara några bilder på bandet Hällre än bra. Efteråt gick jag, B och I på Plaza. Hade superkul och träffade så underbara människor.





Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer
Postat av: Anita

Fan va tråkigt att det var så :(

Postat av: Jonte

Synd att det inte va lyckat! :/

2009-10-25 @ 03:12:16
URL: http://repeatmymusic.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Tråkigt det där med invigningen av stortorget.

Kram Ingrid

2009-10-25 @ 22:55:58
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0