Förfest, No Comments och efterparty


Plaza. Foto: Stefan Falkelind

Nu får ni äntligen se bilderna från utgången för några veckor sedan. Blev bjuden på förfest hos M som bara bor en bit ifrån mig. Så det var nära och bra tyckte jag. bara att knalla över. Det var jäkligt kul att få träffa henne och lite nytt folk. hade aldrig varit där förut. Jag blev direkt utskälld av hennes hund fast sen var den tyst och fin. Sen begav vi oss in till Plaza. Mitt älsklingsband NoComments skulle lira där så valet var självklart. Inne på Plaza så dök mina gamla dagisbarn upp, M och A. Har i och för sig träffat dem tidigare men det är alltid lika kula att träffa dem. Grabbarna har nu växt upp till riktiga män. Vad tiden går. Hängde sen med bröderna på efterfest och rökte vattenpipa. En stilla och skön efterfest. Alla foton har jag tagit.


Förfesten hos M.


Plaza




NoComments







Bröderna D.

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser ut som ni haft kul...som vanligt :)

Kram

2009-09-28 @ 18:24:09
Postat av: Jonte

Verkar ha varit en riktigt bra kväll :)

2009-09-28 @ 21:41:16
URL: http://repeatmymusic.blogg.se/
Postat av: Thess

Jag tycker inte det är fel att äta djur, det är så naturen har tänkt ut det, vi är allätare helt enkelt. Det är ungefär som att säga att du isåfall är emot att ha rovdjur som sällskapsdjur, dvs. katter & hundar exempelvis, för dom ska inte äta vegetariskt, det är rovdjur.

Det jag är emot är denna överdrivna konsumtion av kött, och hur köttdjur blir behandlade innan de ska ge våra liv för oss. Jakt däremot tycker jag är helt okej, för då är det garanterat att djuret har levt ett så naturligt liv som möjligt och själva jakten kanske är ett stressmoment men långt ifrån lika illa som dagens köttproduktion går till.

2009-09-28 @ 22:18:36
URL: http://pitbullqueen.blogg.se/
Postat av: adam

ser sjukt kul ut



http://adamlagerstrom.blogg.se

2009-09-28 @ 23:41:43
URL: http://adamlagerstrom.blogg.se/
Postat av: Stefan Falkelind

Thess: Människan kan göra en moraliskt avvägning om vad man tycker är rätt eller fel. Rovdjur kan inte göra det valet utan det är deras instinkt som styr. Katter och hundar är rovdjur och äter sålunda kött. Människan kan göra ett val.Jag tycker inte det är rätt att ta ett djurliv för att vi ska äta det när det finns annat att äta.

2009-09-29 @ 13:10:32
URL: http://falkelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0