No coments please



Vilken grym kväll det blev. Träffade upp P,P,Ö och en tjej på afterwork på Plaza. Fick sitta på en hög barstol vid bordet. Fanns liksom ingen annan stol i närheten. Vi blev där bra länge och sen ner till Captain Cook. Fast där blev det bara nån öl och sen tillbaks till Plaza. I väntan på kvällens höjdpunk, bandet No Coments, så var jag uppe på dansgolvet och dansade loss med Ö,P och P. Grymt kul att dansa och jäkligt bra låtar. Man blev verkligen glad över låtvalet. Sen var det dax för No Coments. De är så jäkla bra och så känner jag alla i bandet. Peder och Isabel är så underbara personer. Alltid så kul att träffa dem när de är här i stan. Sen träffade jag också L som är reporter på Länstidningen och snyggingen P. Nä det blev ingen efterfest. Hade ingen lust för nåt sånt.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Karin

Vilken härlig kväll du verkar ha haft !!! =)

Ja, det var häftigt med de där magneterna !

När jag såg tricket med magnetsulorna blev jag helt klart övertygad om att det funkar !

Jag tror nog Glenn, som kompisens son heter blev fascinerad han också, fast han inte är så lätt att impa på annars... - Riktig cooling...

Kan tänka mig att han köper såna där sulor sen, när ingen är med och hör på... =)

Om du inte har tänkt skaffa annonser från Euroads själv, så du kan göra reklam för bingot jag tipsar om får du gärna anmäla dig genom mig. =P

De är ju helt sanslösa med att betala bra, och idag har jag redan tjänat 818:25 från Euroads. =D Yippie !!!

2009-09-12 @ 20:26:16
URL: http://karin.hermansro.se
Postat av: Karin

Hej igen ! =)

Om du är intresserad av att få en magnetmassage du också, så ska de upp till Östtersund i november.

Fick den här kommentaren från Lars och Sylvia i min blogg efter din kommentar;



"Vi åker regelbundet till Östersund. Planerar ett besök i början av november. Skicka ett mail till [email protected] så bokar vi nåt. Ses på wedan."



Tänkte att jag vidarebefordrar det till dig, eftersom du troligtvis inte kommer tillbaka till kommentarerna i dagens inlägg.

Det var faktiskt riktigt spännande med magnetismen, och jag tror säkert det kan vara bra !

Prova gärna du också ! =)

2009-09-12 @ 21:40:14
URL: http://karin.hermansro.se
Postat av: Jonte

Det låter som en riktigt rolig kväll!

2009-09-14 @ 20:59:38
URL: http://repeatmymusic.blogg.se/
Postat av: fab5

Att du aldrig kan fatta att det inte är nån som vill ha efterfest hos dej eller nån som inte vill ha med dej på efterfest för att du är så asfull varenda gång,



Pratade men Fredrik/Bambi/Diva han berättade att han hade hört från din fd chef att det första du gjorde var att prata skit om honom.



Att du inte kan få in i ditt huvud att du aldrig kommer att bli som han, eller haer du supit bort hjärncellerna? Både han och jag är så irriterad på dej.

2009-09-15 @ 19:01:31

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0