Domusfika

Hade redan bestämt för flera dagar sedan att jag och C skulle ta en fika på stan. Så idag var det dax. Tog på mig en av mina nya jeans och traskade in till stan. Lika bra väder ute idag också. Mötte upp C på Domus. Har faktiskt aldrig fikat där sen de byggde om. Vi slog oss ned vid ett bord. Upptäckte att de hade en stor fluffig matta. Härligt att gå på en sån mjuk och sen så dämpar den ljud också. Himla mysigt att sitta där och surra. Var så längesedan jag träffade henne. Det är också himla kul att sitta och titta på folk. Mina polare S och A gick förbi och S kom och satte sig en stund med oss. Perfekt med en fredagsmys. Vad har ni gjort idag?


Foto: Stefan Falkelind


Foto: Stefan Falkelind

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0