Falafel i solskenet

Ute strålade solen och här inne var jag bänkad framför TVn. Då ringer telefonen och i andra luren är det T. Han vill att vi ska ses i Badhusparken och koppla av. Absolut vill jag det. Tar på mig kläderna och knatar iväg mot Badhusparken. Väl framme ser jag T sitta i en solstol och sola i den gassande solen. Slår mig ned bredvid honom. Det är så bra att det finns gratis solstolar där. Bara att ta för sig. När vi suttit ett tag blev vi lite sugna på käk. Så jag knallade upp och köpte kebab och falafel. Falafeln var till  mig. Det är härligt att sitta så där i solstolen och käka och fördriva tiden. Rekomenderar verkligen det.


Foto: Stefan Falkelind


Foto: Stefan Falkelind

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Pian

Oj så mysigt ni verkar ha det! Smått avundsjuk! Här soligt, men iskalla vindar... Hade hellre varit i Östersund!!!

2010-04-25 @ 16:14:47
Postat av: Karin

Det där ser verkligen toppen ut !

Falafel som är så gott också !

2010-05-03 @ 09:29:19
URL: http://karin.hermansro.se

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0