Första dagen på nya jobbet

Ja då har jag avklarat första dagen på nya jobbet. Har längtat efter den här dagen. Har varit så ivig att börja jobba med det här projektet. Det var roligt att träffa mina nya arbetskompisar och höra vad de gjort innan det här. Jobbtiderna delades ut och vi spånade om aktiviteter vi ska göra. Blev bjuden på lunch på Plaza. Fantastiskt. Jag måste verkligen berömma Plaza för den otroligt goda maten. Lunchbuffe med superfrächa grönsaker och en otroligt god morots och löksoppa. Kan ge dem en eloge för att de hade vegetariskt alternativ. Mycket bra. Efter lunch blev det föreläsning som vi har användning av i vårat jobb. En toppendag helt enkelt.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer
Postat av: Kirsi

Vad roligt Stefan...kul med nya utmaningar i livet och alltid kul att få träffa nya bekantskaper:) Lycka till med nya jobbet,hur länge varar det och vad blir din sysselsättning? kram<3

2010-04-15 @ 16:25:30
Postat av: nella

fin header :)

2010-04-15 @ 18:20:19
URL: http://nellishen.blogg.se/
Postat av: Stefan Falkelind

Kirsi: Ja jag älskar utmaningar. Tack så mycket. ja jag kommer att ha det här tills jag får ett vanligt arbete. Jag ska starta upp mötesplats Torvalla tillsammans med några andra.

2010-04-15 @ 20:44:35

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0