Min nya snygga arbetsförmedlare

Idag var jag på en date på Arbetsförmedlingen. Nej det var inte en sån där vanlig date som man kan ha utan det blev mer som ett litet möte. Ja ni förstår. Var faktisk ivrig att komma dit. Det brukar jag inte vara när det gäller träffar på förmedlingen. Men idag var jag det för jag skulle träffa min arbetsförmedlare för första gången. Var himla nyfiken på hur han såg ut. Han hade ett utländskt namn. Gick genom korridoren och där satt han i ett av rummen. Han såg inte ut som jag hade tänkt mig men snygg var han. Mörk och lång. Satte oss ned och pratade om min jobbframtid. Jag var så uppåt så orden bara rann ur min mun. Kände att han och jag fick en bra kontakt och han var super trevlig. Vilken tur jag har som fått en bra förmedlare. Det kan man aldrig veta i förväg.



Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0