Lördagsmat på Tages

Ja då blev det Tages igen. P ringde och undrade om jag hade lust att käka Tages. Absolut ville jag det. Så jag klädde på mig kläderna och traskade iväg dit. Där längst inne vid ett bord satt P och A. De hade redan beställt mat men inte gjorde det nåt. Jag gick fram till kassan och beställde Greenmeal. Det är vegetarisk hamburgare med strips. Smarrigt värre. Sen plötsligt dök K och J upp med deras jänta. Så jäkla kul att träffa dem. Dem har jag inte sett på år och dar. Vi satt där länge som vi brukar. Jag älskar att titta på folk. Studera hur de äter och vad de äter. Många snyggingar såg jag där. Sen blev det till att traska hem i solen.



Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0