Ställ inte upp på Courtney Loves krav

Artisten och skådespelerskan Courtney Love är en riktigt bortskämd diva. Hon behandlar media som skit och tycker att hon ska bestämma vad de får fråga om. Och media går med på det. Hade jag varit journalist så hade jag aldrig gått med på de kraven. Självklart ska en journalist få ställa vilka frågor som hellst till en artist. Sen kan man självklart inte kräva att få ett svar men att få ställa frågorna ska man få göra. Så jag tycker att media inte ska ställa upp på divans krav. Skit i att intervjua henne. Eller vad tycker ni kära bloggläsare.


aftonbladet.se

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0