En rysare skulle sitta fint

Precis just nu känner jag för att se en riktig rysare. Tyvärr så är min DVD-spelare inte riktigt frisk så jag kan inte sätta på nån av de jag har. Jag älskar rysare. Att rygga till när nåt läskigt plötsligt dyker upp i rutan är en blandning av rädsla och njutning. För man vet ju att det inte är på riktigt. Jag tänkte höra med er om ni har tips på några bra skräckisar? Jag menar tills tillfället när jag skaffat en ny DVD.



Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer
Postat av: Danne

Jag är lika stor älskare av rysare/skräck som du ;) Kan rekomendera

2010-08-17 @ 10:34:30
URL: http://danielsanden,.blogg.se/
Postat av: Danne

Oj... det blev bara halva meddelandet ;)

JO... kan rekomendera "KM31" sen beror det ju helt på vilken typ du gillar. Den psykologiska, den morbida, amerikansk highschoolskräck osv... "Saw"-filmerna är ju aldrig fel precis som de klassiska "Ring"-filmerna. I övrigt kan jag rekomendera japanskt och spanskt. Det brukar vara bra.

2010-08-17 @ 10:36:47
URL: http://danielsanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0