Härliga Patricia

Gud vad jäkla kul jag hade på Patricia igår. Jag gick dit vid 22 tiden och det var bra med folk redan då. Hade bestämt att möta två killar som jag känner. Sen hade jag bestämt att träffa en annan där som jag inte känner. Har bara chattat med honom tidigare. Kul att träffa folk så där och surra lite. Träffade dem alla. Han som jag inte känner var där med två polare. Det var så kul att ena killen känner jag. Han bor i Östersund. Vilket sammanträffande. Träffade ett härligt gäng från Italien som ni ser på bilden. De var superroliga. På andra bilden ser ni en annan som jag dansade med. Så kul alltså.


Foto: Stefan Falkelind


Foto: Stefan Falkelind

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0