Påväg hem

Ja nu var det hela över. Sitter nu på tåget och är påväg hem till kära Östersund. Det var på håret att jag missade tåget. Inte för att jag var på stationen i sista minuten. Nejdå. Hade en hel halvtimme innan tåget skulle gå. Men då kom jag på att jag skulle äta. Optimist som man är. När maten kom så var det bara några minuter kvar innan jag måste rusa till tåget. Fick slänga i mig lite men det mesta fick jag lämna. Sen sprang jag genom stationen och ut för att leta vart tåget skulle gå ifrån. Minuterna gick. Jag tänkte att nu missar jag det. När jag hittat tåget började det rulla. Jag slet i dörren och så öppnades den. Puh!! Vilken röta jag hade.


Foto: freefoto.com

Läs även andra bloggares åsikter om ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0