Ett nöje som ger spänning

På lördagarna samlas massor av folk framför TV:n för att spela bingo. Det har hänt att jag några få gånger har spelat Bingolotto. Vann faktiskt 500 riksdaler men de fick min morsa. Däremot har jag varit ute på nätet och spelat. Blev sugen att testa hur det funkade där. Blev positivt överaskad. Det var riktigt roligt och superenkelt. Det bästa med bingo är spänningen. Spänningen att man faktiskt kan vinna stort. Ett tips är att redan från början sätta upp ett maxbelopp på hur mycket man ska spela för och sen stanna om man förlorar det. Annars är det lätt hänt att du satsar mer och mer och tillslut så har du spelat bort mer än du har råd med. Tack och lov så har jag inte gjort det. Det finns en uppsjö av bingositer. Jag har prövat Bingolotto och Lyckobingo men tyvärr vann jag inget. Istället för att gå på affären och köpa sig några lotter så tycker jag att man kan lägga de slantarna på att spela bingo på nätet. Ett nöje som ger mer spänning och som räcker längre.



Sponsrat inlägg.

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0