Fick besök av TV 4 Östersund

Idag fick jag besök av TV4 Östersund som ville intervjua mig angående min anmälan av Socialstyrelsen för diskriminering av blodgivare som är homomän. Reportern Simon var rätt frusen när han kom innanför dörren. Kylan utanför hade fått grepp om hans fingrar. Kameran sattes upp och intervjun började. Det kändes inte ett dugg obekvämt eftersom jag varit med i TV så många gånger tidigare. När filmningen var kvar frågade jag Simon om jag kunde ta några bilder på honom till bloggen. Inga problen här inte. Ska länka till inslaget här ikväll.


Foto: Simon Lundström TV4 Östersund


Foto: Stefan Falkelind

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer
Postat av: Kirsi

Way to Go Stefan,beundrar din rättframhet <3

2010-12-21 @ 11:34:38
Postat av: Carro

Bra gjort!

2010-12-21 @ 11:38:04
Postat av: Linda Sterner

Bra där Stefan :)

2010-12-21 @ 12:35:55
URL: http://sweetspirit.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kommentarer från Facebook:



Ingela Knutsson: Ja jag hatar en här kylan.

Hos mig är det -22 nu då och man gruva sig för och gå ut och shoppa julklappar..

för ungefär en timme sedan



Caroline Amaya Paulsson: Mycket bra gjort! Jag tycker verkligen likadant.

för ungefär en timme sedan



Jessika Rylle Svensson: Heja dig!!!!

för ungefär en timme sedan

2010-12-21 @ 12:54:11
Postat av: Stefan Falkelind

Ingela Knutsson: ja det är alldeles för kallt. Jag blev tvungen att knata till stan idag i den här råa kylan. Fy.

2010-12-21 @ 13:00:34
Postat av: Stefan Falkelind

Miljoner tack för allt stöd.

2010-12-21 @ 13:01:42
Postat av: Anonym

Kommentarer från Facebook:



Chatarina Nilsson: Stå på dig. Jag tycker att de ska vara lika för alla tycker jag även om man är hbt tycker kram.

för 4 minuter sedan

2010-12-21 @ 18:39:42
Postat av: Anonym

Kommentarer från Facebook:



Tomi Lehtonen: Bra gjort Stefan :-) Du har verkligen kurage som flera av oss skulle behöva ta efter av.

för 12 minuter sedan.

2010-12-21 @ 20:33:02

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0