Inhandlade ett par snygga vantar

Nu är det så kallt här man måste bara ha vantar på sig så man inte blir blåfrusen. Var på stan och gick ned i källaren där PriceOff håller till. Tänkte egentligen inte köpa nåt. Men där i en korg låg dom. De bara låg där och väntade på just mig. Började gräva i korgen och hittade ett par riktigt snygga vantar. Stod och valde mellan ett par ljusa och ett par svarta. Svårt val men tillslut så bestämde jag mig för de här. Passade så bra till kappan min. Bara 29 spänn. Perfekt pris. Visst är de snygga?


Foto: Stefan Falkelind

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer
Postat av: Anneli

Vilket fynd! Snygga!

2010-12-17 @ 07:41:08
URL: http://resangenomlivet.blogspot.com/
Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

svar: Ja har misstänkt att det kan vara så...

men jag har många gånger sedan vintern började, känt mig hängig och lite småsjuk sådär men det har liksom aldrig blivit bättre eller sämre och sen går det över lika fort som man kan blinka.



Så jag hoppas ju att det är det nu.. för jag orkar inte vara sjuk.



Allt bra med dig då?

2010-12-17 @ 08:35:43
URL: http://iambaam.blogg.se/
Postat av: Stefan Falkelind

I AM BAAM: Ja jag mår prima. Ingen flunsa här inte.

2010-12-17 @ 10:17:42
Postat av: ansepanse

jättesnygga vantar!

kramar

2010-12-18 @ 16:33:55
URL: http://kinaguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0