Lyckades rädda allt i gammdatorn

Jag är strålande glad. Min gammdator har stått här hemma och samlat damm vecka efter vecka. Den slutade helt plötsligt att funka och sen gick den inte att starta. Total död var den. Lät den stå i många veckor. Prövade att starta den och det funkade. Skyndade att försöka rädda alla bilder och allt annat viktigt, till en exernhårddisk. Hann nästan föra över allt då datorn bara la av. Försökte få igång den men icke. Lät den stå i några dagar men den funkade inte iallafall. Tänkte att nu var den totalt död och har låtit den stå ända tills nu. Idag bestämde jag mig för att försöka en sista gång. Kan ni tänka er. Den startade direkt. Så nu har jag fört över allt till min exernahårddisk. Jippi allt är räddat. Nu får den dö bäst den vill.


Foto: Stefan Falkelind

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: JasÅ?:O vad är det för bivekninar man får av det?

2010-12-16 @ 18:35:52
Postat av: Stefan Falkelind

Anonym: Illamående,magont,diaré, utslagen.

2010-12-16 @ 19:01:08
Postat av: Ellis

Ibland är det bra att turen är med på ett hörn! =)

Kram

2010-12-16 @ 22:44:58
URL: http://www.metrobloggen.se/paltbarn
Postat av: Stattinskan

Det är frustrerande när tekniken tar överhanden ;-) Skönt att du hann rädda de som räddas skulle :-D

Gomorron

2010-12-17 @ 07:31:44
URL: http://metrobloggen.se/stattin

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0