Middag med pip

Det blev middag ute idag. Nä inte på nån fint mathak utan på Daffys. Följde med min härliga vän Charina dit. Innan maten var färdig fick vi en sån där pip grej som talar om när maten är klar. Jag satt där och försökte klura ut hur det systemet funkar. Kom på att jag faktiskt kunde gå och fråga men iddes inte. Nån som vet? Sen började den där grejen att pipa och blinka så det var bara att gå och hämta min vegetariska burgare med strips. Stripsen var perfekta men burgaren var hård. Så där hård som den kan bli när man micrar mat för länge. Bättring tack.


Foto: Stefan Falkelind


Foto: Stefan Falkelind

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Charina Änglaros

Tack min underbar härliga och roliga vän, vilken härlig dag vi haft... det var väldigt trevligt, och min kebabtallrik var mycke bättre än den jag köpte där sist... ett lite + i kanten, men bästa kebabtallrikarna har dom där på rådhusgatan på Kebab house..... pizza på Big Papas.. och Sallader ++++ på Daffys... i vårt vackra Östersund...



Varma Kramar för din vänskap fortfarande efter 12 år och en fantastisk dag idag!!

2010-12-10 @ 20:01:20
URL: http://cicki-jagochminatankar.blogspot.com/
Postat av: Stefan Falkelind

Charina: Tack själv underbara människa. Ja vi har haft en så underbart härlig dag. Vad bra att din mat var bra. Du fick mig på så bra humör och jag fick så många uppslag genom din närvaro. Tack för att du är min vän.

2010-12-10 @ 20:14:22

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0