Middagen avklarad

Nu har jag käkat och är mätt och belåten. Har gått och tänkt på pizza sen förra söndagen så jag tog en promenad till pizzerian. Då fick jag både motion och mat. Det var härligt väder ute. Så skönt att promenera när man har ett mål. En pizzasallad och mild kebabsås slank också med från pizzerian. Har aldrig ätit mild kebabsås till pizza men det var supergott. Bättre än en fet beasås. Vad ska ni käka till middag?


Foto: Stefan Falkelind

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer
Postat av: Ingrid ♥

Gott med pizza, fast vi har haft kina mat ikväll.

Kram Ingrid

2010-02-28 @ 20:05:23
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: Fredrik Olausson

haha du jobbar med att bli fettare än vad du är! fortsätt ät mer sånt för normalt folk äcklas av dej allafall,

2010-03-01 @ 04:54:54
URL: http://fredrikolausson.blogg.se/

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0