Skönt att det är sista OS dagen

Nu har vi haft OS alldeles för länge tycker jag. Tack och lov så har jag kunnat hålla mig undan det mesta. På nästan alla kanaler har de visat skiten. Till och med på kunskapskanalen. Trodde faktiskt att den var till för annat. Blanda inte upp alla kanaler för då behövs ju inte dessa specialkanaler. Många, många har haft sömnsvårigheter då de suttit upp på nätterna och glott. Så jag säger bara det. Skönt att det är sista dagen idag med det här eländet. Är ni också OS tokiga?

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer
Postat av: Fredrik Olausson

Vi har haft förmycket "Stefan Falkelind". Finns det ingen utrotare som kan göra nått?



Plus att fittan till norka som är en glädjeflicka och äcklig och ser ut som en uppstoppad fläskkorv också bör utrotas

2010-03-01 @ 04:57:33
URL: http://fredrikolausson.blogg.se/

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0