Tjuvlyssna på kvällens bidrag

Kan du inte hålla dig till ikväll? Här kan du tjuvlyssna på alla kvällens bidrag. Nu när jag lyssnat så är mina favvosar Eric Saade, Pauline och Andreas Johnson. Andreas är klart bäst. Jag tror att han och Eric klarar sig ikväll. vad tror ni?

1. Bidragets titel: Manboy
Upphovsmän: Fredrik Kempe (text & musik), Peter Boström (musik)
Artist: Eric Saade
Lyssna på Manboy

2. Bidragets titel: Hippare Hoppare
Upphovsmän: Vlatko Ancevski, Vlatko Gicarevski, Douglas Leon, Mats Nilsson, Teddy Paunkoski, Otis Sandsjö, Stevan Tomulevski
Artist: Andra Generationen & Dogge
Lyssna på Hippare Hoppare

3. Bidragets titel: Innan alla ljusen brunnit ut
Upphovsmän: Dan Attlerud (text), Stefan Woody (musik)
Artist: Anna Maria Espinosa
Lyssna på Innan alla ljusen brunnit ut

4. Bidragets titel: Come And Get Me Now
Upphovsmän: Mia Terngård (text & musik), Stefan Lebert (musik)
Artist: Highlights & MiSt
Lyssna på Come And Get Me Now

5. Bidragets titel: Sucker For Love
Upphovsmän: Fredrik "Fredro" Ödesjö (musik), Andreas Levander (musik), Johan "Jones" Wetterberg (musik), Pauline Kamusewu (text)
Artist: Pauline
Lyssna på Sucker For Love

6. Bidragets titel: We Can Work It Out
Upphovsmän: Andreas Johnson, Bobby Ljunggren, Marcos Ubeda
Artist: Andreas Johnson
Lyssna på We Can Work It Out

7. Bidragets titel: Underbart
Upphovsmän: Lina Eriksson (text), Johan Moraeus (musik)
Artist: Kalle Moraeus & Orsa Spelmän
Lyssna på Underbart

8. Bidragets titel: Manipulated
Upphovsmän: Sarah Lundbäck, Hayden Bell, Erik Lewander, Iggy Strange-Dahl
Artist: Hanna Lindblad
Lyssna på Manipulated

svt.se

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,


Kommentarer
Postat av: absolutjohan

Håller mig till OS istället.

2010-02-13 @ 19:10:03
URL: http://absolutjohan.se
Postat av: Karin

Önskar jag hade hållit mig till OS istället... =D

2010-02-14 @ 17:47:11
URL: http://karin.hermansro.se

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0