Tjuvlyssna på lördagens bidrag

Här har du möjlighet att tjuvlyssna på bidragen i den tredje deltävlingen av Melodifestivalen. Blev riktigt besviken på Alcazars låt. Mesig som den. Inte vad jag förväntade mig av dom. Den går inte vidare i morgon. Däremot gillar jag Elin Lantos. Den är härligt fartfylld. Håller på Timotej, Lanto och Crusified Barbara. Vem håller ni på?

1. Bidragets titel: Headlines
Upphovsmän: Peter Boström, Tony Nilsson
Artist: Alcazar
Lyssna på Headlines

2. Bidragets titel: Tonight
Upphovsmän: Sharon Vaughn, Anders Hansson
Artist: Johannes Bah Kuhnke
Lyssna på Tonight

3. Bidragets titel: Doctor Doctor
Upphovsmän: Mirja Breitholtz, Tony Nilsson
Artist: Elin Lanto
Lyssna på Doctor Doctor

4. Bidragets titel: Hur kan jag tro på kärlek
Upphovsmän: Niclas Lundin (musik), Tony Malm (musik), Kenneth Gärdestad (text)
Artist: Erik Linder
Lyssna på Hur kan jag tro på kärlek

5. Bidragets titel: Yeba
Upphovsmän: Tuomas (Tiny) Pyhäjärvi (musik), Getty Domein (text)
Artist: Getty Domein
Lyssna på Yeba

6. Bidragets titel: Kom
Upphovsmän: Niclas Arn, Gustav Eurén, Karl Eurén
Artist: Timoteij
Lyssna på Kom

7. Bidragets titel: You're Out Of My Life
Upphovsmän: Henrik Janson, Tony Nilsson
Artist: Darin
Lyssna på You're Out Of My Life

8. Bidragets titel: Heaven Or Hell
Upphovsmän: Håkan Larsson, Björn Lönnroos, Jörgen Svensson
Artist: Crucified Barbara
Lyssna på Heaven Or Hell



svt.se

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,


Kommentarer
Postat av: Ingrid ♥

vi har en samma och det är Elin

jag har även Darin fast bara lite

det var ett svårt val

Kram Ingrid

2010-02-19 @ 19:39:54
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: Karin

Skrämde kanske upp dig i onödan...

Nu kom jag in. =)

Kram !

2010-02-19 @ 22:23:08
URL: http://karin.hermansro.se

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0