Vilka klarar sig på Lördag?

Till helgen kör deltävling två igång i Melodifestivalen 2010. I lördags när deltävling ett drog igång fick jag rätt. Jag höll på Salem Al Fakir och han gick direkt vidare till finalen i Globen. Tyvärr så såg jag inte direktsändninge fast jag hade tänkt göra det. Blir inte alltid som man tänkt. Men nu på lördag ska jag försöka igen. Det ska bli spännande att se vilka som klarar sig. Jag har inte hört nån av låtarna än så jag kan inte säga vilka jag håller på men om man bara tittar på artisterna så tror jag mest på Andreas Johnson. Han är alltid bra. De andra känner jag inte till alls. Här ser ni alla delfinalisterna. Nån som ni gillar bäst?


svt.se

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer
Postat av: Karin

Ja, man kan ju hoppas det blir bättre låtar än i lördags...

Själv kommer jag nog inte att titta på lördag, för jag ska gå till pizzerian och umgås med vänner om jag orkar.

Är jag som jag är nu, så blir det nog TV i alla fall, för nu är jag inte pigg.

Tänker lyssna på kroppen och gå och lägga mig faktiskt.

Rösta gärna på min blogg hos Niklas C, där jag är med i veckans blogg.

Länk finnns i min blogg, om du inte hittar dit direkt. =)

Kram och godnatt ! =)

2010-02-11 @ 19:49:29
URL: http://karin.hermansro.se
Postat av: Ingrid ♥

Hoppas att det verkligen blir bättre låtar på lördag.

Andreas Johnson är också min favorit.

Kram Ingrid

2010-02-11 @ 19:52:42
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hallojs vännen. Skit vad det är svårt att kommentera på din blogg. Vet inte vad som händer. Kommer fram en text Den här länken är bryten. Nu gick det äntligen. Hoppas allt är bra med dej. Ha det bäst.

Kramen

2010-02-12 @ 10:26:16

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0