Att man kan vara så trött

Idag så har jag varit extra trött. Det blir så när man är på efterfest. Efter Plaza så träffade jag på lite folk och blev bjuden på efterfest. Det var tur att det inte var så långt dit med tanke på att jag skulle gå hem sen. Det var en så jäkla rolig efterfest. Vi var rätt så många. Killen som bodde där var så söt som den. En riktig pudding. Har sovit och sovit idag. Fattar inte hur man kan vara så här trött. Även nu så känner jag mig trött.



Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer
Postat av: Fredrik Olausson

Så här var det att du råkade stå vid gänget som blev bjuden och så tyckte dom synd om dej så dom var tvungen att bjuda dej mej.



2010-01-11 @ 01:16:20
URL: http://fredrikolausson.blogg.se/

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0