En tripp till Ås

Var iväg på en tripp till Ås. Det var flera år sen jag var där. Hälsade på en polare och vi satt och höll på med hans blogg. Det gick inte så bra men jag ska fixa det han vill sen. Går nog bättre med eet här hemma. Det är inget avancerat men det funkade inte när vi satt hos honom. Visst blir man frustrerad när det inte blir som man vill. Jag blev verkligen överaskad över hur stort Ås är nu för tiden. Det hinner hända mycket på de år jag sist var där. Vacker är det iallafall kan jag lova. Lite långt från stan för min del dock.



Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0