Modigt Ranelid

Sitter och glor på "Stjärnorna på slottet" på SVT. I kväll så är det Björn Ranelids tur att vara värd. Jag känner bara till att han är en känd författare som är väldigt mån om sitt utseende. Nåt mer vet jag inte. Fick veta hur illa vissa personer i media behandlat honom. Fy fan säger jag. Nu gav han igen. Det var himla modigt gjort av Ranelid. Blev jäkligt glad när han gav dem en känga. Bra gjort. Vad tycker ni bloggläsare?


Aftonbladet

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Anki

Jag tycker nog att det handlar om mobbing från båda sidor! Klart han ger igen om han blivit illa behandlad! Men ändå tycker jag att det inte är acceptabelt av TV 3 att medverka till mobbing!

TV 3 gör visst vilka skitprogram som helst, se bara på Anna Ankas julprogram! Inget som gick hem i stugorna precis!



Kram

2010-01-03 @ 12:16:08
URL: http://ninnieblogspotcom.blogspot.com
Postat av: Stefan Falkelind

Anki: Jag håller inte med dig om att det är mobbing från Ranelids sida. Han bara ger dem som gjort honom illa en känga. Inget om hur de ser ut eller så utan bara om det de gjort mot honom. Det var i SVT som det gick inte TV3. Jag tycker inte att SVT bidragit till mobbing för att de sände vad han sa.

2010-01-03 @ 15:51:16
URL: http://falkelind.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Det programmet såg jag också

Det var så bra .... Björn gjorde helt rätt

Bra att han fick säga ifrån

Kram Ingrid

2010-01-03 @ 22:19:42
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0