Ska iväg på party

Har precis kommit hem från stan. Ska iväg på fest hos en gammal polare till mig som jag inte umgåts med på år och dar. Ska bli jäkligt kul att parta med honom igen. Man tänker på de gamla goda tiderna som vi hade. Men jag är så långsam av mig att göra mig klar. Vill inte stressa när man inte behöver. I högtalarna ljuder Eva Dahlgren. Vilken underbar kvinna. Min idol. Hennes musik har betytt så mycket för mig genom åren. Har satt på mig svarta jeans och en svart t-shirt med silver text "schlager". Vad tycker ni om outfiten?


Foto: Stefan Falkelind

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0