Bingo på Furan

Har precis kommit hem från bingo på Furuparken. Det är inte ofta jag far iväg och spelar bingo. Men idag blev det av. Jag och min polare T gav oss iväg dit. Det är kul att fara iväg på bilbingo. Man har ju en chans att vinna. Vi satt i bilen och kommenterade vad bingoutroparen sa. Det är en del i spelandet. Det blir roligare så. Tur att hon inte hörde vad vi sa. Mycket skratt blev det. Men inget vann man som otur var. Högsta vinsten var 15 000 spänn.


Foto: Stefan Falkelind

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer
Postat av: Maya

Jag har aldrig fått tuta på bilbingo men nu var det länge sen man var iväg men en tjejkompis var sugen på att åka så en gång kanske det kan bli i sommar

2010-07-12 @ 00:36:40
URL: http://mayasblogg.com
Postat av: Fredrik Olausson

Men gud vad patetiska du är, hur fan har man mage att försöka börja prata skit om mej med mina vänner och bekanta, som du inte ens känner, som du nyss har träffat, fy fan så jävla patetiskt. Det är sånna som dej som skapar krig.



Sen har du mage att be dom medla mellan oss två. du måste ju vara tappad när du föddes. Jag vill inte ha nått med dej att göra, jag läser din blogg endast för att hålla koll på dej och ser vad vad du hittar på för lögner.



Vem tävlar om att vara största bögen i stan?? inte jag alla fall, jag vet att jag redan är det, du kommer aldrig att bli det hur mycket du än försöker.



Sluta upp med ditt skitsnack bla mina vänner, folk inser redan att dom borde fly ifrån dej , för du umgås ju mest med alkisar och folk som inte har alla hemma allafall.



Sen har vi gemesamma bekanta som är äriga och tar varken min eller din sida.



Det är två personer jag hatar, och dom hatar jag så mycker att dom är död för mej, och du är en av dom!



skaffa ett liv

2010-07-12 @ 02:32:30
URL: http://fredrikolausson.blogg.se/

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0