Längtar tillbaka till Verkön

Igår åkte jag båt på Storsjön. O det var inte vilken båt som hellst utan en riktig racerbåt. Så coolt. Jag kände mig som en riktig miljonär när vi gled ut från hamnen i stan. Underbart att känna hur det gungade och att känna vinden i ansiktet. Vilken skillnad på att åka en sån här lyxig båt mot ångaren Thomé. Väl framme på Verkön så knallade vi upp för backen och slog oss ned i det gröna härliga gräset. Solen strålade och allt var underbart. Lite alkoholhaltiga drycker plockade vi också fram. Det var så skönt att bara koppla av och slippa tänka på alla måsten. Ni måste åka dit. Jag längtar redan tillbaka.


Foton: Stefan Falkelind







Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer
Postat av: Maya

Fina bilder, Peter sa att ni skulle dit. Ni hade ju riktigt tur med vädret

2010-07-04 @ 23:12:27
URL: http://mayasblogg.com

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0