Himla kul förfest igår

M och jag tog oss in till stan igår för att gå på förfest. Hade aldrig varit där förut så det kändes spännande att få se nåt nytt. Innanför dörren möttes vi av en lite rund katt som var så kärvänlig. Hälsade lite på den och gick sen in i köket och ställde in mina öl. I vardagsrummet satt det lite folk. Hade inte träffat de förut. Himla trevliga var de. Det var så roligt för tjejen visade sig vara dotter till en jobbarkompis jag haft. Efter ett tag kom det lite fler folk. Jo just det ja. Hon som bodde där hade två katter till. Ena var så himla gosig och jag satt med henne i famnen som en bäbis. Klockan började bli mycket så vi knallade iväg till Plaza. En kul förfest blev det.


Foto: freefoto.com

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0