Jag borde inte låna böcker

Nu har det hänt igen. jag lånade en bok på bibblan och jag fick en påminnelse att lånetiden gått ut. Det är inte första gången det händer mig. Blir så irreterad på mig själv. Onödigt som den att behöva betala förseningsavgifter. Jag borde inte låna böcker på bibblan. Hinner inte läsa ut dem innan lånetiden går ut. Som ni förstår så läser jag extremt sakta. Boken jag nu lämnat tillbaka var inte någon tråkig bok. Tvärtom men jag har inte nån speciell ork eller tålamod att läsa. Ska försöka skärpa mig.



Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer
Postat av: Jilina

ah skönt att läsa att det även händer andra haha. ja var rent ut sagt hopplös med att lämna tillbaka böcker till bibblan den tid jag lånade som mest. nu har jag inte lånat några böcker där på några år. kanske lika bra det haha,.

2010-07-02 @ 00:21:25
URL: http://www.jilina.se

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0