Bara en skön TV kväll

Nu har jag lagt mig i soffan. Jag har bestämt mig för att jag bara ska ligga här ikväll och njuta och titta på TV. Känner att jag är värd det. Hoppas det går nån bra film. Längtar efter en go film nu. Just nu är det frågesportprogrammet "Vem vet mest". Ett himla bra program. Jag lär mig nåt nytt hela tiden och sen är det himla nice att få gissa. Snacka om att jag blir glad när jag kan svaren. När jag får lön så tror jag att jag ska köpa mig en stor kudde som jag kan ha när jag ligger i soffan. Det ska vara en stor så jag kan burra ner mig ordentligt. Kanske blir det nån kudde till.




Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0