Det blev inte laserhallen

Igår var det meningen att jag skulle följa med några polare till laserhallen. Kom hem från jobbet och hade lite att fixa med så klockan blev för mycket för att jag skulle ge mig iväg dit. Jag ringde dem och det blev så att jag tog en taxi till ena polaren och där blev det party. Jag hade så otroligt kul. Vi käkade mat som han och en annan polare lagade till. Underbart go mat. Sen bar det iväg till mitt favvoställe Plaza. Lika kul var det där. Så nu känner man sig lite seg. Blir nog TV för hela slanten ikväll misstänker jag.



Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer
Postat av: Fredrik Olausson

Skriv som det är istället, dom ville inte dras med dej, dom ville inte visa sig offentligt i ditt sällskap, ingen med vett i skallen skulle visa sig med dej.

2010-04-02 @ 17:23:24
URL: http://fredrikolausson.blogg.se/

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0