En blogg till

Nu har jag precis skaffat mig en till blogg som jag döpt till Bloggresursen. Nej den här bloggen kommer inte att försvinna. Absolut inte. Den är kvar som vanligt. Den andra bloggen är en resurs för dig som bloggar. Där kommer du att hitta inlägg om hur du får fler besökare till din blogg, hur du kan tjäna pengar på bloggen, hur du kan få poäng som du kan byta mot varor och mycket mer. Så idag har jag suttit och filat på bloggen. Puh!! Det tar tid. Det går inte på en kafferast precis.



Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer
Postat av: Fredrik Olausson

Meeen skaffa ett liv, och ett jobb, men det är ju svårt för dej efter som ingen normal chef vill att du ska representera deras företag pga att du är ett våp

2010-03-02 @ 01:30:23
URL: http://fredrikolausson.blogg.se/
Postat av: Ingrid ♥

Det var ju mycket att läsa.

Det där med "mer trafik" och blogg plus

Verkar intressant.

Tack för tipsen.

Kram Ingrid

2010-03-03 @ 19:54:31
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0