Extra bussresa idag

Var helt övertygad om att jag skulle börja jobba morgon idag. Så jag klev upp vid 6 tiden och gjorde mig iorning och knallade in till stan. Klev på vår buss till jobbet. Började bli osäker på om jag hade sett rätt på jobbtiden. Letade i mina papper men hittade inte shemat förrän bussen hade åkt ganska lång. Det visade sig att jag skulle jobba kväll istället. Attans också tänkte jag. Väl framme sa jag åt vår chafför att jag skulle åka med tillbaks. Tänkte först stanna men kom på att jag kunde göra lite saker hemma. Satt och surrade med chaffören på tillbaka resan. Han är himla trevlig kan jag säga. Så nu är jag hemma. Ska iväg med bussen klockan 14 - igen.



Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer
Postat av: Fredrik Olausson

Stackars chaufför, skönt för han när du klev av

2010-03-15 @ 17:45:36
URL: http://fredrikolausson.blogg.se/

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0