Kickof ikväll

Om några timmar är det dax för kickof med jobbet på Olearys. Ska bli jäkligt kul att få träffa och lära känna mina jobbarkompisar så här lite privat. Vi ska hålla till på övervåningen där jag varit på tidigare personalfest. Som tur var har jag redan köpt öl som jag tänkte ta innan jag drar dit. Har inte haft lust att dra in till stan idag så då var det bra att ölen köptes igår. Har bara tagit det lugnt idag. Skönt. Vad ska ni göra ikväll?



Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer
Postat av: Fredrik Olausson

Ja öl är en vardagsdryck för en med alkoholproblem och du förbättrar din ölmage, stackars människor som måste dras med dej.

2010-03-15 @ 17:42:47
URL: http://fredrikolausson.blogg.se/

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0