Mina affärsplanerna går vidare

Hela dan har jag suttit och pulat med den affärsverksamhet som jag håller på att starta upp. Nä jag avslöjar fortfarande inget än. Det är så  jäkla stimulerande och kul. Jag får en massa extra energi helt plötsligt. Det bästa är att jag får jobba i min egna takt. Ingen som står och skyndar på en. Man är sin egna chef. Underbart bra. Satt också och pulade med min andra blogg Bloggresursen. Har även flyttat den till mitt webbhotell så den nya adressen är stefanfalkelind.com/bloggresursen .



Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer
Postat av: Karin

Låter spännande det där ! =)

Vad skaffade du för webbhotell ?

Nu är jag sjukt less på mitt....

Sidan ligger nere igen ! =(

Jävla muppar !

Funderar på att byta till Binero, men jag vet inte hur jag ska göra.

Nyfiken på reflektioner från dig lite längre fram, så man kan höra vad du tycker om ditt webbhotell !

2010-03-08 @ 22:36:33
URL: http://karin.hermansro.se
Postat av: Stefan Falkelind

Ja det är hur spännande som hellst. Jag skaffade JL Webhotell http://www.jlwebhotell.com/ för 997 kr per år. Kanske en del tycker det är dyrt men man får så himla mycket för pengarna och man kommer inte att behöva byta. betalar man årsvis så slipper man uppläggningskostnad på 150 spänn och du får hela 100 GB i utrymme. En egen domän får du också gratis i ett år. Ja en del webbhotell är värdelösa. De här har en underbart bra support. Snabb och bra.

2010-03-09 @ 11:44:15

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0