Svensk Damtidning är oseriösa

Jag har aldrig tyckt om Svensk Damtidning. Jag tycker de är oseriösa och de ljuger som bara den. Nu har de klantat sig rejält när de publicerade sessans och Daniels personnummer och telefonnummer på nätet. Jag fattar inte hur man kan missa att mörka dessa uppgifter innan publicering. Läser de inte igenom sina artiklar och tittar de inte på bilderna de slänger ut? Chefredaktören Carin Lennmor erkänner att det gick för fort och att de inte tänkte alls. Ja just det. De tänkte inte alls. Så ruttet. Sen säger hon att Svensk Damtidning inte behöver kolla upp fakta och sånt eftersom de bara är en underhållande blaska. Vilken jäkla policy. Självklart har de lika stort ansvar att kolla fakta som andra tidningar. Skäms Svensk Damtidning.


Aftonbladet.se

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Jilina

Det var verkligen ruttet gjort. Dom verkar bara mer och mer oseriösa ju, svensk damtidning. Den var väl iaf en av få tidningar man tyckt varit seriös en gång i tiden.

2010-03-24 @ 10:54:16
URL: http://www.jilina.se
Postat av: Karin

Helt otroligt ! =0

2010-03-25 @ 17:50:56
URL: http://karin.hermansro.se

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0