Trodde huset skulle rasa

Tänkte sova lite extra länge idag men se det gick inte. När jag låg i sängen började det låta som bara den. De hade börjat att borra Trodde att huset skulle rasa. Ja sånt liv var det. Tur att man inte har natt jobb för då hade sömnen blivit ordentligt störd. Försökte fortsätta sova men fick ge mig och kliva upp. Nu äntligen har det tystnat. Underbart skönt att det är tyst. Man blir så irreterad av att höra borrljud. Men det får man ju räkna med. Måste man borra så måste man. Ingen gör det ju i onödan. Blir ni också störda av borrljud?



Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer
Postat av: Anita Månsson

HATAR DET!!

I Vimmerby där jag bodde ett tag så spika och borra dom varje dag i ett år

Jag sade till huskarln och då var dom tysta i en vecka

Sen satte dom igång igen

Fattar inte vad vissa gör i sina hem!!


Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0