Dötråkigt på O`learys

Vi tog en taxi från Lugnvik in till stan. Målet var Marite. Väl framme så var det helt dött och mörkt. Vi trodde de hade öppnat för sommaren. Men icke. Så vi åkte vidare till O`learys. Gillar inte det stället men tänkte att man inte hade nåt val. Det var värdens kö utanför men det gick fort att komma in so tur var. Där inne var det packat med folk. Alldeles för mycket. Trångt och jäkligt. Köpte mig en öl och gick och satte mig med P.K och C. Satt där en stund sen gick jag och kollade runt. Smockat med folk överallt. Kände mig less. Hittade ingen man kände. Blev mer less. Nästan bara "småbarn" överallt vilket kändes ännu tristare. Köpte en Bacardi breeze och drack upp den. Sen hade jag fått nog av O`learys och jag knatade hem. En dötrist kväll.




Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0